Re: GUM-PVA-COLD preshrink

From: henk thijs ^lt;henk.thijs@hetnet.nl>
Date: 05/24/05-03:06:55 PM Z

Hi Guido
Op de eerste plaats hartelijk dank voor de info. Ik heb nog enige info
via Pierre Schoonbrood gekregen, maar niet genoeg, helaas.
Denk dat ik wel in het nederlands kan antwoorden , of?
Ik bestel mijn Ammonium dichromate bij:
Sigma-Aldrich , een wereldwijde firma met o.a. ook een zetel in
Nederland. Zij kunnen ook MOWIOL 8-88 leveren in hoeveelheden vanaf 250
gram.
Het komt van een duitse firma.
Het enige is dat je het via een firma moet bestellen (alles wordt wel
aan jou geleverd, maar ze hebben waarschijnlijk BTW nummers etc.
nodig).
Voor de dichromaat moet wel wat papierwerk worden verricht i.v.m.
terroristiesche nevenaktiviteiten :-)
Er komt altijd een vast bedrag van zo'n 20 Euro bij, afgezien van de
verzendkosten; daarom bestel ik meestal wat meer.
Heb jij nog ervaring met de HPR-lampen? Ik heb er een gekocht , maar ik
denk dat je voor grotere prints toch minstens 2 nodig hebt.
Een kilo Kasselse aarde heb ik in Antwerpen besteld (!) , bij
'PAPERMILL'.
Cheers,
Henk